Forex Glidning Ea


Hvem sa slippage går alltid mot deg. Sannsynligvis din megler. Forex slippage er et eksempel på en ganske vanlig forex trading forekomst som vanligvis er snakket om som en dårlig ting. Når det går mot deg, er det, men glidning kan også fungere til din fordel. Her på FXCC, skatter vi gjennomsiktighet. Siden vi ikke har noe å gjemme, heres den virkelige historien om slippage. Slippage er definert som forskjellen i pips mellom ordreprisen og gjennomføringsprisen for en bestemt transaksjon. For eksempel, du bestilte å kjøpe 1 mye EURUSD til markedsprisen på 1.35050, bestillingen ble sendt ut via MT4 til likviditetsleverandøren, og bekreftelsesmeldingen kommer tilbake og informerer deg om at bestillingen ble utført på 1.35055. Slippage 1.35050 - 1.35055 -0.00005 - gt -0.5 pip EURUSD -5 USD Du har nettopp mistet 5 USD i slippage. Det kan skje selv med en ECN-megler når du handler til markedspris på grunn av at prisene beveger seg så fort, kan de endres før bestillingen din når Liquidity Provider for utførelse, skylden på nettverkshastigheter og volatilitet på markedet. Interessant nok skjønt, og dette er hva de fleste meglere sjelden forteller deg, kan slippage faktisk fungere i din favør også. Ta eksempelhandel og hvis prisen endres fra 1.35050 til 1.35045, er du faktisk 5 bedre bare fra den positive slippingen. Sjokkerende men sant. Det er det vi kaller prisforbedring, og det er den delen av slippe noen meglere liker å beholde seg selv. Heres en liten hemmelighet: Handel med FXCC ECN megler og sjokkerende ting som prisforbedring er en av de tingene du må bli vant til. All del av det vi liker å kalle Sannheten, hele sannheten og ingenting annet enn sannheten. FXCC stil. Risiko Advarsel: Trading i Forex og Kontrakter for Differanse (CFD), som er leveraged produkter, er svært spekulativ og innebærer betydelig risiko for tap. Det er mulig å miste mer enn den investerte startkapitalen. Derfor kan Forex og CFDs ikke være egnet for alle investorer. Bare invester med penger du har råd til å tape. Så vær sikker på at du fullt ut forstår de involverte risikoene. Søke uavhengig råd om nødvendig. MetaTrader Expert Advisor Mange nybegynnere handler blande forskjellen mellom slipp og maks. Spredning. Spredningen refererer til handelskostnaden. Ved å angi maksimal spredning forbyr en ekspertrådgiver å legge inn bestillinger når kostnaden ved å gjøre det overstiger en bestemt grense. Maksimal spredning av Forex-spreads utvides ofte rundt nyhetshendelser. It8217 er ofte en stor kaos hvor sluttresultatet ikke er så mye forskjellig fra hvor det hele startet. Mange handelsfolk synes det er å foretrekke å sitte ut disse hendelsene. Det er bedre å savne en handelsmulighet enn å betale en arm og et ben for det. Maks slippe Slippage kontrollerer gjennomføringen av bestillingen. MetaTrader tilbyr en unik funksjon i OrderSend () kommandoen kalt slippe. De fleste markedsordrer behandles som rene markedsordrer. It8217s behandles som en kommando til megleren for å gjennomføre bestillingen uten hensyn til prisen betalt. Maksimal glidning trekker tilbake regjeringen litt. Si at markedsprisen er 50 og et MQL-program setter maksimal slipp på 2. MetaTrader-megleren vet at det kun kan utføre prisen innenfor en rekkevidde på 2 pips fra den forespurte inngangsprisen. Enten prisen 50, 51 eller 52 vil gjøre. Forskjellen mellom maksimal spredning og maksimal glidning Den enkleste måten å skille de to elementene på er å huske følgende to spørsmål. Ser det ut som I8217m om å betale for mye for å gå inn i denne handelen. Hvis ja, bør jeg bruke maksimal spredning for å forhindre dyre handler. Er jeg bekymret for megleren som misbruker min markedsordreforespørsel etter at jeg har sendt bestillingen. Hvis ja, bør jeg bruke maksimal slippinnstilling. OneStepRemoved bruker en skjult maksimal slipp-variabel i vår sakkyndige rådgiver programmeringsmal. Vi pleier å sette den på 2 mikro pips. Du kan be oss om å gjøre det til en ekstern variabel på forespørsel. Limit Slippage for ventende ordrer Ble medlem Feb 2012 Status: Medlem 16 Innlegg Hei, jeg er nysgjerrig på at noen vet scriptEA som vil gjøre følgende: Noen ganger når det er store nyheter. Venter på ordre blir utløst i måten hvor slippingen presenteres. for eksempel i dag var ikke-gårdssysselsetting endre nyheter og i den tiden hadde jeg satt på ventende ordre på breakout og markedet flyttet så fort at bestillingen min ble aktivert 40 pips sent. som egentlig var nær min fortjeneste på forhånd. så jeg vil at skriptet skal begrense slippa a. k.a. maksimal avvik for PENDING ORDER-s. Muligheten for å sette maksimal avvik presenteres av de fleste meglere i direktørhandler. men ikke ventende. for eksempel hvis jeg setter handel 1.0001 og pris hopper rett over til 1.0051, vil jeg ikke at min ventende ordre skal aktiveres lenger. men hvis slippe er mindre enn for eksempel 10. Jeg har det bra med det. noen ideer. takk Ble medlem Mai 2007 Status: MT4 EAsIndicatorsAlerts coder 6,081 Innlegg Hei, jeg er nysgjerrig på at noen vet scriptEA som vil gjøre følgende. Noen ganger når det er store nyheter. Venter på ordre blir utløst i måten hvor slippingen presenteres. for eksempel i dag var ikke-gårdssysselsetting endre nyheter og i den tiden hadde jeg satt på ventende ordre på breakout og markedet flyttet så fort at bestillingen min ble aktivert 40 pips sent. som egentlig var nær min fortjeneste på forhånd. så jeg vil at skriptet skal begrense slippa a. k.a. maksimal avvik for PENDING ORDER-s. muligheten for å sette maksimal avvik presenteres. Hvis den ventende allerede er sendt til megler, vil den bli utløst til neste ledig pris, med mindre du avbryter den før hoppet i pris. MT4 EAsIndicatorsAlerts koder

Comments

Popular Posts